torsdag 4 november 2010

Godmorgon Torsdag.



Pappas prydnadsträd i höstskrud.


Solen skiner, fåglarna kvittrar och himlen är alldeles blå...

...Det är så himla skönt när dagarna börjar på detta sätt!!

Här om dagen köpte jag en ny liten fågelstuga som jag fyllde med havre och solrosfrön. Jag tror att fåglarna tackar mig idag, med denna ljuva sång.
-Det känns nästan som en vårmorgon!
Men sen påminner mig alla löv om att det faktiskt är november månad och att vi har hela vintern framför oss. Men för var dag som går så kommer vi ju en bit närmare.

Det känns i alla fall toppen att denna torsdagsmorgon börjar med en strålande sol som stiger mot en klarblå himmel.
Nu blir det frukost, sen en lång promenad med Diezel i solskenet.

Önskar er en underbar dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar