lördag 6 november 2010

Köksdetaljer


Tänkte bjuda er på lite köksdetaljer nu...



Mina gamla fina mjölkflaskor och glasburkar.
Här förvarar jag höstens skörd av kantareller...





                                     


                                                 
 Ett av mina loppisfynd.
Min kökslampa.









Mitt hembakade frukostbröd i den fina brödkorgen,
tillsammans med hand/bak-duken jag fått i present.

-Tack kära vänner för dessa fina presenterna jag fick när
jag fyllde år, de njuter jag av varje dag.









Det kan vara små detaljer som gör det...
Våra fina gamla spegeldörrar.







Ännu ett av mina loppisfynd.
Visst är den vacker, den gamla mandelkvarnen?









Min älskade te-kanna.
Romantiskt runda former, vit och med spetskant.







Även djurens matskålar ska ju passa in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar