torsdag 18 november 2010

Mysigt...


Våran mysiga Diezel



Idag har jag haft en mysig eftermiddag med min kära vän. Hon och hennes man har nyligen flyttat in i deras nybyggda hus. I morgon har hon bjudit hem alla sina arbetskamrater på "inflyttnings"/personalfest. 

Så idag har jag varit med henne och införskaffat lite nödvändigheter inför morgondagen. Efter att vi hjälptes åt att duka långbord åt 26 pers, så fixade jag "piffet". Jag fixade servettvikningar och lite blomsterdekorationer. Jag använde mig av lime/cremefärgade rosor, brudslöja, murgrönsrankor och granris. Men bilder på det hela får ni se senare, förhoppningsvis i morgon.

Nu har sambon och jag precis gått en promenad med Diezel. Tänkte slappa en stund framför TV:n, innan det är dax att krypa till kojs.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar