torsdag 25 november 2010

Snart sängen...

Idag har det varit en lite smått kaotisk dag.

Jag har varit och lämnat min lilla prins hos "mormor" och "morfar". Varit på sjukhusbesök med svärfar. Slagit in paket för att sedan åka och fira sambons lilla brorsons 1årsdag. Innan det har jag även hunnit med att sitta fast i flera bilköer när jag var till affären för att handla.
-Stress, stress, stress, det är i sådana här lägen min maindfulness-träning ska komma in i bilden. Så jag tog mig faktiskt tid till det under dagen också, vilket hjälpte mig en hel del.

Men nu ska det bli otroligt skönt att krypa ner under duntäcket och stänga mina blå...




...för att imorgon vakna upp till en ny dag som jag sett fram emot väldigt, väldigt länge. 
Vi ska nämligen fara till storstaden och hälsa på min älskade systeryster. Ååå...jag längtar!

Ett litet tänkvärt citat hinns det också med innan det är dax att krypa ner i sängen.


Låt aldrig gårdagens besvikelser
överskugga morgondagens drömmar.


Natti natti, dröm sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar