tisdag 30 november 2010

Underbrara tisdag...





Idag är det en underbar tisdagdag. 10 minusgrader och det är helt vindstilla. Det är lika strålande vackert som igår. Men idag är det skönt att vara ute.
Jag gick den vanliga morgonpromenaden och sen efter lunchen tog vi en tur med sparken...Härligt!! 

Även inomhus är det skönt idag. Just nu är det 10 grader varmare än de 14 jag hade igår morse när jag kom upp.
-Det hjälpte visst att jag täppte till ventilations-hålen med isolering och att A skottade upp massa snö runt huset. Sen gör det väl sitt till att vi har eldat som galningar hela dagen.

Jag har putsat de vackra silver-"grejerna" idag. På brickorna gjorde jag en favorit i repris från förra året. Där jag ställde lite röda ljus, tillsammans med sockerskålen som min hjärtan på tråd bor i. Det blev så vackert!
Nu väntar sjukgymnastik, sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Kramar

1 kommentar: