måndag 20 december 2010

Dan före dan, före dan, före dan, före...








Nu är det måndag igen och den riktiga julveckan startar.

Jag älskar att pynta och att göra fin här hemma, extra roligt är det faktiskt nu till jul. Men jag har lite svårt för en massa tomtar här och där och det är inte vilket julpynt som helst som går hem hos mig. Här finns bara det jag gillar och ska det vara några tomtar så ska det vara för att man verkligen tycker om dem.

-Vad tycker ni om mina små tomte-nallar?
Dessa två nallar älskar jag. De var det första julpyntet jag köpte till mitt första egna hem, när jag flyttade hemifrån. Jag har inte så mycket tomtar alls, det är dessa två och så har jag en vit som står bredvid min vita lykta i trappan, den gillar jag också.

De övriga tomtarna har inte kommit fram över huvud taget i år. Men i skrivandets stund så kom jag på att jag har faktiskt lite nostalgi-prydnadsaker som kanske är dax att ta fram. Min sambo har ju en tomte från när han var liten, kanske är bäst att ta fram den så blir han lite glad efter alla snöröjningstimmar.

Dagen i dag känns bättre än igår.
Jag har inga särskilda planer, tänkte försöka att små-piffa lite här hemma. Gå en promenad med Diezel i den virvlande snön. Lite pyssel kanske och njuta av julefriden som infunnit sig.



Hoppas ni får en bra start på veckan!
Kramar

2 kommentarer:

  1. 1006 st Det är många tittare.
    Och vi väntar på er:)
    Kram Kram.

    SvaraRadera
  2. Jaa, helt otroligt att det är så många...
    Jag tycker att det är jättekul att ni tar er tid och tittar in här hos mig.

    Kramar

    SvaraRadera