tisdag 14 december 2010

Hej mitt vinterland!


Även fast det är så mörkt största delen av dygnet och även fast kylan kryper sig tätt inpå, så lyckas solens strålar värma min frusna kind den stunden den är framme.
En tur på sparken tillsammans med min lilla prins har denna tisdag bjudit på. Jag gled fram i mitt vita vinterland, där solens ljuva strålar gnistrar i den bländande snön.
-Vilket underbart ljus och vilket otroligt bra sparkföre det är just nu!!


 



Förra årets julgran som vi hittade var verkligen jättefin, vi tänkte att en så fin får vi aldrig tag i igen.
-Men faktiskt...den vi hittade under vår julgransjakt i söndags är nog till och med snäppet finare. Nu har den intagit hedersplatsen i vardagsrummet och väntar på att bli klädd.  

Julskivan står på, nu ska jag tända lite ljus, sen ska jag leta fram lite pynt till årets vackra julgran. Ska nog värma lite glögg att njuta av medans jag funderar på hur den ska få bli pyntad.
Har i alla fall dekorerat lite pepparkakor som jag tänkte hänga upp i lite röda sidenband, så får vi se vad som mer får plats där i.
Sen får man lägga under de nyinslagna julklapparna.
Bilder kommer när allt är färdig...

Ha en fin tisdagskväll...

1 kommentar:

  1. Kommer i helgen och kollar eran gran.
    Och klämmer lite på paketen:) Som du vet så älskar jag paket, specielt dom som är till mig:) Ha Ha.
    Kram Kram:)

    SvaraRadera