onsdag 1 december 2010

Julfint...


Visst är det vackert...



...med vita hyacinter.


Dagen startade jättebra!!

Tog en tur till stan där jag passade på att ta en frukost med systeryster, som var hemma i krokarna på en blixtvisit...
 ...Min fina och allra käraste syster, vad jag önskar att jag hade henne närmre, så vi kunde träffas oftare. Det var så mysigt och vilket fint ställe vi var på. Det är så underbart att träffas och jag mår verkligen bra av att få vara med mina nära och kära.

Sen har jag varit i lite affärer och handlat jättefina bebiskläder till en arbetskamrat som nyss fått barn. Tog en tur förbi IKEA och inhandlade lite mer ljus mm, när jag ändå skulle och handla mat.

-Nu är det julfint hemma!
Hela huset är nystädat, jag har fyllt på med härliga julblommor och jag myspyser med tända ljus.
-Ååå vad jag mår bra av att ha det så fint runt omkring mig.

Vill passa på att tacka er som kikar in på min lilla blogg. Det är alltid kul att se att någon varit här. Extra glad blir jag för era fina kommentarer. TACK snälla rara ni!! 

Det blev en bra dag. Har tyvärr inte hunnit med någon promenad med min fyrbenta vän, så det fick husse sköta idag.
Har i alla fall aktiverat hjärncellerna på honom med lite klickerträning ikväll, så nu sover han nog gott inatt.
-Det tänker även matte göra nu.


Natti natti

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma min kära lilla storasyster! ;) Snart kanske vi bor lite närmare varandra igen. Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det!

    Håller tummarna...
    ...så hårt jag bara kan!!

    SvaraRadera