måndag 6 december 2010

Lyckans dag...




Idag är det en lyckans dag!!

Jag har fått två stycken glädjande besked.

Något så enkelt som ett litet papper i den ena handen,
 som nu kan få mitt liv att gå i en helt annan riktning.

Och en ringande telefon i den andra handen, där jag möts av en röst som ger mig nästa underbara besked.

Idag svävar jag runt på mina små rosa moln och bara njuter av leendet som vilar över mina läppar...

...tänk att något så enkelt kan få mig att må så himla bra!



Önskar er alla en underbar måndag!

3 kommentarer:

  1. Jag glädjs oxå =)Eran lycka är min lycka.

    Tänka sig att vi blir sammlade på samma sträcka nu:)Och att allt kommer att vända sig till det bättre för dig.

    Inget ont som inte har något gott med sig:)
    Nu ser vi bara framåt:)

    SvaraRadera
  2. Tack för dessa värmande ord.

    Ja...nu blickar vi framåt.
    För att kunna komma till toppen måste man först nå botten. Men nu äntligen känns det som att det börjar vända åt rätt håll igen.

    SvaraRadera
  3. Det kommer att bli så mysigt! Nu har vi mycket att se fram emot allihopa!
    Puss och Kram

    SvaraRadera