torsdag 9 december 2010

Tänd ett ljus...




Nu är jag hemma igen!
I tisdags kidnappade jag min fyrbenta vapendragare och åkte för att hälsat på hos min kära mor och far. Det var så mysigt så jag blev kvar på hemmaplan ett par dagar.
Har varit på en nostalgitur och köpt mig en ny skjorta till glöggkvällen imorn. Den inhandlades i butiken som jag alltid handlade alla mina kläder i, när jag var yngre. Den var lagom december-mysig, rätt lång, grå och rödrutig. Jag tror och hoppas jag kommer att ha mycket användning av den nu i vinter och framöver.
Har även hjälpt mammi att titta igenom allt julpynt och kommit fram till att allt inte behöver plockas fram. Nu har hon i alla fall lite nissar och röda dukar i köket så får vi se hur mycket som kommit fram nästa gång vi kommer hem.

Kom hit hem igen för ett par timmar sedan. Har precis tagit en god kopp te. Ska nu gå runt och tända lite ljus både här och där för att lätta upp mörkret som tränger sig på genom fönsterrutorna. Sen får denna torsdagskväll bjuda mig och älsklingen på ett varmt och skönt bad i vinterkylan.
  
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar