fredag 28 januari 2011

Idag är det fredag!!





Har varit och fixat mina fötter idag, känns så lyxigt och skönt att unna sig själv något sådant. En del av mitt nyårslöfte var ju att börja ta hand om mig själv bättre. Det här ser jag som en del av detta, och jag känner mig mycket nöjd över att jag håller mitt löfte.

Sen passade jag på att gå runt i ett par butiker i min lilla hemstad. Jag kunde inte riktigt låta bli att titta in på loppisen där. Gjorde faktiskt några riktiga fynd. En stall-lykta, några julgransljushållare, ett par gamla böcker och en såsslev, allt för en hundralapp...

Pappi och jag ska sätta oss och ta ut lite hästar till V75, som går av stapeln i Halmstad i morgon. Vi brukar spela tillsammans lite då och då, med blandad framgång. Men i morgon tror vi på vinst.
  
Min älskling är snart på väg hit. Ikväll blir det fredagsmys hemma hos mina underbara föräldrar.


Hoppas ni alla får en mysig fredagskväll.
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar