onsdag 26 januari 2011

Strålande fin onsdag...






Solen stiger så ljuvligt över slätten. Denna onsdag ser ut att bli strålande fin, inte alls sådär grå som gårdagen.
  
Nu är det dax att ta en tur ut till fåren följt av en promenad med Diezel. Spännande att se om det blivit några fler lammisar. Igår kom det 4st till, så nu är det 10st små sötisar som skuttar runt där ute. Efter promenaden är det sjukgymnastik som gäller.

-Sen ska min älskade mammi komma till mig!!

Vi ska ta en "loppis-tur" till bra och begagnat för att sedan åka och göra en riktig storhandlig på matfronten. Jag är så glad att hon följer med mig.


Ha en fin onsdag...
Kramar Ida

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Hoppas att ni får det bra idag. Nästa gång kanske jag gör er sällskap. <3
    kram från syster

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för din varma kommentar. :)
    Jag har även en liten inredningsblogg jag uppdaterar emellanåt.

    www.mininredningsblogg.blogg.se

    Där kan du kika in om du vill :)

    Stor kram!

    SvaraRadera