onsdag 12 januari 2011

Nu är glada julen slut slut slut...


...äntligen är alla julsaker väck!!

Känns som om jag har plockat i en evighet, (började ju redan innan nyår) men men så kan det vara ibland.

Det är i alla fall skönt nu när de är borta och man får ställa saker och ting till rätta igen. I helgen vankas det storstädning, golven ska bonas, köksskåpen ska gås igenom och torkas ur både ut och invändigt. Hela huset ska dammas, dammsugas och torkas. Tycker att det är så skönt att få starta året med att veta att allt är ordentligt rent inför våren! Tur att man får hjälp...

Jag tyckte att jag var mör och hade ont i kroppen igår efter yogan, kan säga att det inte var något, mot hur jag känner mig idag. Och inte blir det bättre av att gå ut i halkan heller.

Glansis + Nysnö + En mör kropp
= ingen bra kombination

Tanken var att jag skulle på sjukgymnastik idag. Men med denna kropp tar jag mig knappt in i bilen och det lär ju inte bli bättre av att sitta bakom ratten och spänna sig på dessa halkiga vägar. Så jag hoppar det och tar nya friska tag på fredag i stället. 
Jag känner mig i alla fall lite duktig idag, för jag har lyckats tagit mig ut och gått en promenad med Diezel, trots väglaget. Tror det är dags att införskaffa ett par broddar...


Ta det försiktigt i halkan.
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar