måndag 10 januari 2011

Triss i kalvar...

      

  





Det känns som om det är halv storm ute idag. En riktigt kraftig sydvästvind ligger på och så är det ju plusgrader så hela vägen är som en skriskor-bana. Jag har bara gått en liten promenad med Diezel, för jag vågar knappt gå på vägen när det är så halt. Men solen skiner så vi har lekt och tränat utomhus en stund i alla fall.

Idag tänkte jag ge er en liten uppdatering från bebisfronten och samtidigt bjuda er på dessa bilder på årets första kalvar. I går kväll kom det två små lammisar till. Så nu har vi fått 4 små lamm och dessa tre små söta kalvar. Vi får väl se när resten behagar att dyka upp. 


-Hej kompis, vill du leka med mig?



-Jag är hungrig mamma...


-Visst är de otroligt söta??
Nu ska jag försöka att få bort det sista av julen. Ikväll ska jag testa på yoga för första gången i mitt liv. Ska bli spännande att se om det är något för mig.


Hoppas ni får en bra start på veckan.
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Yogan kommer att göra dig gott:)
    Men du får nog träningsvärk.
    Hör på experten :) som somnar så fort mindfulness CD snurrar:)

    SvaraRadera