lördag 5 februari 2011

Det största i livet...

Nu kan jag inte hålla mig längre, måste bara göra ett litet inlägg och berätta...






...att min älskade systeryster och hennes J har fått en liten bebis.

-Det måste vara det allra största i livet!!

Jag känner en så otroligt stor lycka för deras skull och över att jag har blivit moster till en liten, liten kille.
Det ska bli så underbart att få följa honom och få vara en del i hans liv. Jag längtar sååå efter att få se honom på riktigt och få träffa honom för första gången.

Jag vill skicka de varmaste gratulationer till den lilla fina familjen och jag önskar mosters lilla trollunge 
all lycka genom livet...


Många stora kramar från moster Ida
(var bara tvungen att smaka på det)

2 kommentarer:

  1. Den lille "goe".... kommer att få många hjärtan att slå..... BOMBOM BOMBOM<3 Han har tur för han är redan älskad av så många.Och han har världens bästa föräldrar:)

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än hålla med om vart enda ord som står skrivet!!

    Kram kram

    SvaraRadera