måndag 14 februari 2011

Min stora kärlek...


Idag är det den 14 februari, så då är det alltså  
"Alla hjärtans dag" idag. Detta inlägg vill jag därför ägna åt min älskade sambo som jag delar mitt liv tillsammans med.

År 2001 gick jag första året på gymnasiet, det var där jag fann min stora kärlek. Tänk att tiden har gått så fort. Jag kan inte fatta att vi snart har tillbringat 10år (mer än en tredjedel) av vårt liv tillsammans. Min älskade A, den underbaraste jag nånsin kunnat tänka mig.






Älskling Du är precis allt Jag nånsin kunnat drömma om.
Du är den underbaraste Jag vet
och Jag älskar dig, mer än ord kan beskriva.

Det finns ingen som kan få Mig att le som Du.
Hur ledsen Jag än är, så bär Du på förmågan
att lyckas få Mig att le ändå.

 Du får Mig att känna Mig så trygg
och Du gör Mig så hel.

Jag är så glad och tacksam över att Du orkar vara stark,
 nu när Jag är svag.
Att Du håller Min hand och stöttar Mig igenom allt det svåra.

Du är verkligen Min stora kärlek.
Du är Min andra hälft och det är Du som gör mitt liv komplett.

Min vandring genom livet vill Jag fortsätta med Din hand i Min,
dag för dag och år för år.

Framtiden är Vår...
...den finns till för Dig och Mig.

                                                           /Din Ida


Hoppas att ni får en riktigt underbar måndag i solskenet.
Jag vill ge er alla en riktigt stor och värmande
Alla-hjärtans-dags-Kram

1 kommentar:

  1. Vad fint du har skrivit jag vet att du alltid skriver med hjärtat:)Och att HAN är din stor kärlek.

    Kram Kram:)

    SvaraRadera