torsdag 17 februari 2011

På banan igen...






Efter denna vecka, som har varit lite upp och nervänd känns det skönt att helgen närmar sig med stora steg. 
Det bästa har i alla fall varit att jag har fått träffat min fina systeryster och min underbara lilla systerson ett par av dagarna.

Här hemma har vi nu ett helt nystädat hus att njuta av, ikapp med de blå pärlhyacinterna på köksbordet och de ljusrosa tulpanerna på bänken.
Pencelinkuren mot den onda visdomstanden har jag precis påbörjat...
...så nu känns det skönt att jag snart kan vara på banan igen.

Nu tänkte jag krypa ner under täcket och sluta mina blå. Imorn ser jag fram emot lite fredagsmys, för att sen på lördag få träffa en av mina fina vänner.


Önskar er alla en god natt,
sov så gott. Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar