onsdag 9 mars 2011

Idag känner jag mig inte så kaxig!


Jag har varit till tandläkaren och plockat bort en visdomstand, som har besvärat mig mer än den gjort nytta. Känner mig riktigt trött efter denna behandling och jag har tillbringat största delen av dagen under duntäcket, tillsammans med min underbara lilla collie.

Men men: Det som inte dödar det, det härdar!! Det är ett uttryck som jag fick lära mig en gång för länge sedan. Och det känns i alla fall riktigt skönt att veta att den inte kan vara till mer besvär.

Idag tänkte jag inte skriva så mycket. Men jag tänkte i alla fall visa er ett par bilder på vad som står i mitt köksfönster:



Rosmarin









Visst är de vackra?
Jag tycker att det passar så bra att ha lite kryddor i köket och så doftar de ju så ljuvligt. Förhoppningsvis ska jag komma ihåg att vattna dessa törstiga plantor tillräckligt ofta, för att lyckas få dem att överleva fram till sommaren. Om de gör det så ska de få flytta ut på uterummet, där jag tror att de kommer att trivas riktigt bra.


Ha nu en bra onsdagskväll...
Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar