onsdag 2 mars 2011

Onsdag idag...



Idag tänkte jag bara titta in en snabbis.
Min dag idag bestod av läkarbesök, sjukgymnastik och en träff med min fina systeryster. Jag och Diezel åkte in till stan på eftermiddagen för att ta en fika och en ljuvlig promenad i solskenet tillsammans med henne och lilla Alexander. Jag är så lycklig över att hon har flyttat hem från storstaden. Känns så underbart att vi kan träffas när vi vill. Och det är så otroligt mysigt att få snosa lite på hennes lilla prins.

Tänk idag blev han en månad, jag kan faktiskt inte förstå att han redan är det. Dagen till ära stannade vi till på ett konditori innan vi gick tillbaka till lägenheten. Det är väl inte bara årsdagar som ska firas, 1-månadersdagen är ju stor nog att fira med en bakelse den också kom vi fram till...;) Eller vad säger ni?

Älsklingen har åkt på fotbollsmöte nu, själv ska jag gå och tända lite ljus, göra min mindfulness-träning och sen ska jag sätta mig med min mysiga inredningsbok (Romantiska hem och Inspiration i vitt) och bara njuta av allt det vackra.

Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar