torsdag 13 oktober 2011

Härliga torsag...



Idag har jag haft en härlig torsdag tillsammans med A & L, två underbara vänner.
Vi har inte känt varandra särskilt länge, men vi har svetsats samman av ett gemensamt intresse, nämligen våra underbara fyrbenta svansviftande vänner.
Det är så värdefullt att lära känna nya människor som man känner att man är på samma plan som. Personer som man kan utbyta idéer med, som man har glädje av och som fyller på ens energi.

Just denna dag tillbringade vi hemma hos L. Det var första gången jag var hemma hos henne, oj vilket vackert och inspirerande hem hon hade!!
Måste säga att det fick det att börja klia rejält i inredningsfingrarna.
Jag hoppas att inspirationen håller i sig tills även orken faller på plats.

Vi gick på en härlig promenad tillsammans i det vackra solskenet. Våra långnäsor uppskattar dessa träffar lika mycket som oss, då de får sträcka på benen och busa av sig med sina hundkompisar :)
När vi kom tillbaka efter promenaden lagade vi mat tillsammans, åt, pratade, skrattade och njöt av varandras sällskap.

-Å vad jag uppskattar att jag har fått lära känna dessa fina människor.

 ♥

I morgon är det fredag igen, det känns alltid bra när helgen är på intåg.

Ha en fin torsdagskväll.
Kram kram

 ♥

1 kommentar: