torsdag 27 oktober 2011

Lev Vackert...

I morse hade jag en sån där morgon då jag inte ville gå upp ur sängen. Jag satte på mig morgonrocken, men kröp ganska snart ner under det varma och mysiga duntäcket igen.
Jag tog ner den vackra inredningsboken "Romantiska Hem & Inspiration i Vitt" (som jag fick i julklapp förra året) och började bläddra i den...


Man märker tydligt att denna ljuvliga bok är skapad med omsorg av riktiga inredningssjälar. De som har skapat den är två "bloggerskor" vid namn Ingela och Petra.

Boken innehåller allt man kan tänka sig och lite till. Stilen är...


...den lantliga, romantiska...


... och vita, ljusa stilen.
 Denna bok är fylld av en massa vackra och inspirerande bilder, tips och idéer...


...till och med en del goda recept har smugit sig in lite här och var.
Jag kan varmt rekomendera denna otroligt vackra och inspirerande bok.


För andra året i rad står en inredningsbok överst på önskelistan inför julen. Detta år har den titeln Lev vackert, även denna bok är skapad av dessa inredningssjälar.


Bild lånad från Romantiska Hem.

Lev Vackert är nu inte bara titeln på en ljuv inredningsbok, det är också namnet på en butik.
Via bloggarna Insperation i vitt & Romantiska hem har jag följt Ingela och Petra på deras resa fram tills Lev vackert-butiken föddes i maj.

Länge har jag tänkt att göra en liten utflykt till Kristinehamn, där butiken är belägen. Jag är så spänd av förväntan på att få komma dit. Förhoppningsvis blir det en tur i slutet av nästa vecka :)

Just nu pågår det en tävling på Lev vackert-butikens blogg. Priset man kan vinna är en av dessa ljuvliga inredningsböcker. Jag är nu med i tävlingen och testar min vinstlycka. Jag håller både tummar och tår och hoppas nu på att jag har turen på min sida.

Är du nyfiken på denna butik är det bara att gå in här.

Ha det så bra.
Kramar Ida



1 kommentar:

  1. Butiken är helt underbar jag har förmånen att bo alldeles i närhet o fikar där ofta.
    Hoppas du har tagit dig dit o fått inspireras av allt som erbjuds/kram Marie

    SvaraRadera