torsdag 6 oktober 2011

Sommaren är slut...



På bilden ser ni mina fina trädgårdsmöbler som jag köpte förra året, men som inte blev ihopskruvade och målade förrens i somras. Jag tycker att de är så fina och de passar så bra i vår trädgård vid det rödmålade huset, dessutom är de fantastiskt sköna att sitta på.
Men nu är det dax att ta in dem för vinterförvaring igen.

Vi har ju redan gått in i oktober månad.
Det känns faktiskt vemodigt att inse att sommaren är slut och att hösten infunnit sig. Jag är absolut ingen höstmänniska och jag hade gärna haft sommar lite längre...
Men nu är det bara att försöka ta vara på de ljusglimtarna som finns med denna årstid. Klä sig varmt med stora halsdukar när man är ute, titta på alla vackra höstfärger, andas in den friska luften, krypa in i värmen med en kopp te och levande ljus och njuta av att väldigt många måsten faktiskt försvinner.

 ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar