torsdag 6 oktober 2011

Underbara brittsommar...



I fredags var det en riktigt underbar dag. Solen sken från en klarblå himmel och termometern visade närmare 20grader ute. Man trodde nästan inte att det var sant.
-Är det detta som kallas brittsommar??

Jag hade en härlig eftermiddag som först innehöll en promenad med colliepojkarna.
Sen blev jag så glad när en kär vän (som jag inte har hört av på mycket länge) ringde.
Hon undrade om jag ville följa med henne på en tur med häst och vagn.
-Utan att fundera svarade jag JA direkt!!

Det blev en underbar åktur...
Solen stod lågt på den vackra kvällshimlen. Vi åkte längs med slingrande grusvägar med gärdesgårdar och ängar på sidorna och på träden skiftade löven i höstens gula färger.


-Det var så otroligt vackert!!
Denna underbara brittsommarkväll kommer att leva kvar i mitt minne,
mycket, mycket länge...

1 kommentar:

  1. SÅ underbart! Finns det något bättre än en sväng med häst o vagn?

    SvaraRadera