torsdag 3 november 2011

Hög tid för lite höstmys...

 Nu kände jag att det var hög tid att visa lite höstmys här på bloggen.
Tyvärr har jag under en längre tid inte känt så stor lust och inspiration till att blogga, eftersom det tar så fruktansvärt lång tid att ladda upp bilder här.
-Men nu har jag varit lite fiffig och kommit på ett nytt sätt... :)

   

   
   
    

Därför tänkte jag idag passa på att bjuda er på lite höstmys.
Så här har det sett ut utanför entrén hemma hos oss de senaste veckorna.






 Jag är så nöjd över att jag  flyttade ut min fina trapphylla i våras,
den gör sig verkligen bra vid vår ytterdörr. Tänk vad lite mossa, ljung och äpplen kan göra för att det skall kännas välkomnande och hemtrevligt.

 
 

Har ni tänkt på en sak?
-Det är ju faktiskt bara tre och en halv veckor kvar till första advent!
Så nu får man verkligen ta sig tid att njuta det sista av vad hösten har att erbjuda, innan julen kommer och knackar på dörren...


Ha en fin torsdagskväll!!
Kram Ida



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar