måndag 16 januari 2012

Välkommen...



Oj oj vad tiden går fort, jag hänger verkligen inte med i svängarna. 
Här står jag nu med öppna armar och välkomnar detta nya år och den ljusare årstiden som närmar sig med stormsteg. Det är redan den 16 Januari och året är 2012. 
Jag tänker mig att detta skall bli ett riktigt bra år. Jag smakar på det 2012, jo det känns faktiskt så, trots att starten inte blev riktigt som jag tänkte mig. Men hur ofta blir de det?


Jag tycker om det här med nytt år, det känns som nån slags nystart på allt och vem kan inte behöva det. Ett tag var jag lite inne på att ta bort min blogg och starta en ny, men jag skall ge den en ny chans och se om jag kan lyckas få till den som jag vill.

 

Hoppas ni alla har fått en bra start på det nya året och att ni vill följa med mig 
på min fortsatta resa genom bloggandets värld...


Ha det så gott!
Kramar Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar