måndag 26 mars 2012

En liten glimt från Danmark...♥


Ville bara titta in här en liten snabbis.
Jag har egentligen inte alls tid med det här men gör det ändå för jag känner att jag bara måste dela detta med er som kikar in här hos mig.
Vi har haft en helt fantastisk resa som har bjudit oss på massor av inspiration och nu känns det som att jag har stillat mitt shoppingbehov för flera månader framöver ;)

Det finns hur mycket som helst att skriva om detta och massor av inspirerande bilder 
(tror jag, har ju inte hunnit gå igenom dem än) och dessa vill jag ju självklart bjuda er på. 
Tyvärr räcker inte tiden till just nu.
Men håll till godo...
...det kommer snart mer :)

Hoppas ni får en fantastisk start på den nya veckan.
Kramar Ida 

4 kommentarer:

  1. ÅH TACK NI RARA SOM VAR MED VI HADE JU SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKOJ! KRAM

    SvaraRadera
  2. Kram på dig Ida! Ser fram emot ännu fler bilder:)

    SvaraRadera
  3. Förstår att det var en mycket härlig resa... ser fram mot fler bilder... kram j

    SvaraRadera
  4. Det har varit en fantastisk resa och nu är det påfyllt med massor av inspiration=)

    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera